Inloggen - Bent u journalist of redacteur?

Zomer Take-off

Janneke van Heugten

Deskundig op het gebied van:

Aanwezigheid van vrouwelijke experts in de media. Oprichter Mediaplatform VIDM en coƶrdinator Global Media Monitoring Project voor Nederland.

  Overzicht    Werk    Persberichten    Column    Foto's    Video    In de media    Exposure  


 

Vijf gouden tips voor publiciteit


08-04-2019 om 15:32 door Janneke van Heugten

Amersfoort - Publiciteit is een aantrekkelijke manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen. De kosten zijn laag en redactionele aandacht wekt veelal meer vertrouwen en interesse van potentiƫle klanten dan een reclame-uiting. Genoeg reden voor ondernemers om zichzelf zichtbaar te maken in de media, zou je denken. In de praktijk struikelen veel ondernemers echter voor de finish. De meest voorkomende valkuilen onderweg naar publiciteit.

  1. Redacties benaderen met een commercieel verhaal in plaats van met nieuwswaarde. Bij je zoektocht naar publiciteit zijn je klanten opeens geen klanten meer, maar lezers, luisteraars en kijkers. Ofwel: publiek. Daarnaast benader je ze niet rechtstreeks, zoals op je website, maar via een journalist of redacteur. De journalist is maar geïnteresseerd ...lees verder»

    link |  reageer op dit bericht | 150x bekeken | 7 stemmen | stem op dit artikel



 Posts van 2019

Vijf gouden tips voor publiciteit


Jaargangen

2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008